150
+380 512 60 43 00

Приймальня

Безтраншейна заміна труб методом руйнування

Безтраншейна заміна трубопроводів

 

Безтраншейна заміна трубопроводів із застосуванням гідромашин ґрунтується на руйнуванні під землею старої труби за допомогою ножа-розширювача з одночасним прокладанням нової поліетиленової труби всередині старої. Труби прокладені методом руйнування, з'єднуються зварюванням або за допомогою різьби. Роботи можливо проводити майже в будь-яких ґрунтах, окрім ґрунтів, вміст каміння  в яких більше 50%. При реконструкції зношеного водопроводу чи каналізації методом руйнування, максимальна довжина одного проходження може бути до 200 метрів. Метод безтраншейної заміни застосовуються для систем напірних і безнапірних трубопроводів та дозволяють замінити трубопроводи (метал, пластмаса, кераміка, залізобетон, азбестоцемент) на нові поліетиленові. Використання зазначеного методу дозволяє проводити заміну зношених трубопроводів з можливістю збільшення діаметру труби до 300%.

Гідромашини вікористовуються як для реконструкції трубопроводів методом руйнування, так і в якості одного з безтраншейних методів проколу водопроводув, каналізацій та інших трубопроводів під автомагістралями та залізничними, трамвайними коліями.

Робота машини виконується статичним способом, рекомендованим для заміни труб у чутливих ґрунтах, поблизу інших комунікацій та будівель.

Переваги:

 

  • використання існуючого каналу комунікацій (безтраншейна прокладка комунікацій);
  • висока продуктивність досягається великою руйнівною силою та високою швидкістю протягування нової труби;
  • легкість та швидкість монтажу;
  • відсутність необхідності проведення робіт з відновлення покриття;
  • мінімальна кількість витратних матеріалів;
  • можливість руйнування старої труби (метал, пластмаса, кераміка, залізобетон, азбестоцемент) діаметром до 600 мм.

 

використання гідромашин - метод руйнування

* Наша компанія має затверджену кошторисну норму на безтраншейну заміну трубопроводів методом руйнування СОУ Д.2.4-33437218-003:2013

Гідромашини використовуються як для реконструкції трубопроводів методом руйнування, так і в якості одного з безтраншейних методів прокладання нових трубопроводів під автомагістралями та залізничними, трамвайними коліями.